20111016, 18.38

Jag saknar redan min underbara klass i nian. Jag har gjort det enda sedan jag förstod att det snart var dags att säga hejdå till alla slödagar i skolan, alla skratt, allt fint vi har haft tillsammans. Ni mina vänner, ni är så galet fina, och då menar jag varenda kotte. Ni är klassen man bara kunde drömma om att få. Ni är vänner för livet. k4l, liksom? Jag älskar er allihopa. 

Bilder från våran fantastiska bal, med alla dessa fantastiska människor. Lite kärlek så här en söndagskväll är aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Amanda Strööööööööööööööööööm bruuuur

<3 <3 <3

2011-10-16 @ 19:10:19
Postat av: Elin

underbar klass ! love you all :D

2011-10-17 @ 21:38:58
Postat av: Amanda

gick igenom mobilen idag, hittade en massa röstmemmon man råkat spela in, bland annat under Susses lektioner, där både du och Kalle suckar för att de blir mycket att skriva, saknar 9a!

2011-10-19 @ 18:49:01
URL: http://tjugofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0