20111106, 19.10


Nu var det söndag igen. Men efter ett helt lov så känns det extra jobbigt att behöva ställa klockan på 05.00 imorgon. Hade lovat mig själv att plugga under veckan för att slippa göra allt i sista sekund. Har inte ens öppnat böckerna och känner mig sådär ganska jättesämst. Veckan har bjudit på grymma saker dock. Förra lördagen vankades det halloweenfest med mina finaste. Veckan var lugn och jag har lunchat med syster och lite vänner. I torsdags var jag och Lollo hemma hos fina Kalle och dansade och drack vin. Fredagen bjöd på tema rock hemma hos Alex och alla var väldigt rockiga! Haha, bilderna är från denna härliga kväll. Igår var jag, mitt hjärta, syster, Borg och Sebbe och åt på Mandarin City. Mongolisk- och thailändsk mat är verkligen i min smak. Har bokat upp träning från måndag till fredag och känner mig redan sliten. Nu svamlar jag bara så jag slutar här!

Kommentarer
Postat av: AL

Hoppas helgen varit bra!

Vill du vara med och tävla om en VAIO laptop? Läs mer på min blogg!

2011-11-07 @ 02:44:33
URL: http://stockholmtomarbella.com
Postat av: rothbart

ehm nej. precis som att jag bloggar om precis allt jag gör :P...

2011-11-07 @ 22:47:35
URL: http://rothbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0